Heykeltıraş mermere ne ise, öğretmen de çocuğa odur.
Öncelikli hedefimiz oyun çağındaki çocuğa yeterince oyun oynatmaktır. Oyun çağını güçlü geçiren çocuğun kişiliği sağlam ve hayata bakışı pozitif olur. Bundan hareketle anaokulunda bütün derslerimiz oyunlarla ve yaratıcı dramayla harmanlanmıştır.
Hedefimiz 1. sınıfa akademik olarak ön hazırlığı en iyi şekilde yapmaktır.
- Minicikken tuttuğumuz o elleri sevgiyle ve şevkatle sarıyoruz. Temel hedefimiz onları öz saygısı ve güven duygusu gelişmiş, arkadaşlık ve paylaşım bilinci elde etmiş, okuluna aidiyet duygusu geliştirmiş mutlu çocuklar olarak ilkokula kazandırmaktır.
- 6 yaş gruplarımızda ilkokula hazırlık çalışmalarımız çocuklarımızın ince motor becerilerini geliştirmek ve hızlandırmak üzere planlanmıştır.
- Çocuklarımıza masada doğru oturuş şeklini ve önemini kavratma, kalem tutma becerisi (bilek egzersizleri, parmak alıştırmaları, havada çizgiler, hayali çizgiler, görsel tabletler ve eğitsel oyunlarla yer yön duygusunu geliştirici çalışmalar vb.) kazandırılmaktadır.
Hedefimiz gülümseyen, göz teması kuran, nezaket kurallarına hakim, iletişim kurabilen çocuklar yetiştirmektir.
- Göz teması kuran ve sürekli gülümseyen bir öğretmenin öğrencileri de gülümser.
- 'Teşekkür ederim.', 'Özür dilerim.', 'Rica ederim.' ... vb. gibi sözleri sıkça kullanan bir öğretmenin öğrencileri de özür dilemenin erdemli bir davranış olduğunu öğrenir.